Marijampolės PRC apdailininko specialybės profesijos mokytojai Audronė Mockienė ir Mykolas Kančys 2022m.  spalio 15 d. –  26 d.  lankėsi Ispanijoje, Tenerifės saloje, Puerto de la Cruz mieste.

Vykome į darbo stebėjimo vizitą, kurio metu domėjomės Ispanijos profesinio mokymo ir švietimo sistema, lankėmės mokymo įstaigose, IES Geneto ir IES Cruz Santa centruose, kuriuose domėjomės apdailininko profesija, mokymo ir mokymosi metodais, naudojomės technologijomis, apžiūrėjome praktikos vietas. Stažuotės metu tobulinome profesinius, socialinius ir komunikavimo anglų kalba įgūdžius. Lankydamiesi profesinėse mokyklose, stebėjome vykstančius praktinius mokymus, pasisėmėme metodinės patirties.  Puerto de la Cruz mieste lankėmės įmonėje, kuri organizuoja ir atlieka miesto priežiūros, smulkius pastatų remonto darbus. Statybų aikštelėje susipažinome, kaip organizuojamas darbas, laikomasi darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų, kokios naudojamos statybinės medžiagos ir naujos  technologijos. Stebėdami statybos objekte atliekamus darbus, aptarėme technologijų ypatumus jų klimato sąlygomis, esamus skirtumus, kuriuos galėsime analizuoti su mokiniais savo pamokose. Susitikome su Marijampolės PRC mokiniais, kurie tuo metu atliko profesinę praktiką ,,Alua Tenerife“ viešbutyje, susipažinome su jų praktikos vieta ir atliekamomis darbo užduotimis.

Kultūrinių ekskursijų metu geriau pažinome Tenerifę, aplankėme daug istorinių ir kultūrinių objektų.  Puerto de la Cruz mieste, senojoje Tenerifės sostinėje La Laguną, stebėjome  didingą architektūrą, miestelyje La Orotavą domėjomės pastatų architektūros stiliais ir įvairove. Aplankėme žymųjį Teidės ugnikalnį, esantį Teidės nacionaliame parke, kuris yra UNESCO Pasaulio paveldo sąraše, taip pat pietinę šalies pakrantę ir El Medano miestelį. Tenerifė yra turtinga nuostabia ir unikalia gamta, kvapą gniaužiančiu kraštovaizdžiu, šiltais ir draugiškais žmonėmis, gardžia ispaniška virtuve bei žydru „galingu“ vandenynu.

Darbo stebėjimo vizitas buvo vertingas ne tik profesinėmis žiniomis, bet kupinas gerų emocijų, saulėtos nuotaikos, optimizmo ir nuostabaus laiko.

Profesijos mokytojai Audronė Mockienė ir Mykolas Kančys

Šis straipsnis atspindi tik autorių nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.

„Erasmus+“ programos projektas „Atrask save Europoje“.